Trevligaste helgen på länge!

 
Vet att det är skitkass kvalité, men så är det med mobilen! 
Helgen min har varit helt fantastiskt rolig! Fredagen spenderades med mina fina vänner Lelle, Amanda, Anton och Carro med pizza och sötsaker (bild 1). På lördagen åkte vi till Åsbräcka för att gå på en fest som förövrigt var asrolig! Träningsvärk nu på grund av all dans haha! (bild 2,3). Jag sov hos Lelle och vi käkade frukost tillsammans som ett gammalt kärt par! (bild 4). Så ja, jag har haft det redigt trevligt denna helg!

Kommentarer
Postat av: Linnea

denna helgen slog fan alla andra! så jävla bäst!

Svar: totally agree with you!
Maja Bohlin

2013-02-10 @ 17:44:19
URL: http://linneaae.blogg.se
Postat av: Cajjo

Fin blogg! :)

Klippte en as gullig bild på en misse när den gäspar för ett tag sen! Bilden finns ute på bloggen nu.
Måste se! :’)

Svar: Tack! :)
Maja Bohlin

2013-02-13 @ 19:24:00
URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0