Sööndag

Jag har inte bloggat på några dagar nu, jag som började komma igång ju! Men i alla fall. Fotbollsträningarna har kommit igång efter uppehållet, härligt! Även fast jag inte är sådär jättebekväm med att spela inomhus eftersom jag är så nedrans klumpig så har det gått helt okej på träningarna. Hittills. Vi får la hoppas att jag keepar up with that till cupen!
Idag har jag varit i stan med far och Nora. Jag köpte någon fejskräm och två tröjor. När vi kom hem käkade vi mat och sen käkade vi gotteligottgott som ni ser på bilden. Alltså chokladfondue med bananisar!
Snart börjar skolan igen, närmare bestämt på onsdag. Ska blir roligt med plugg igen! Nooooooot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0