Första dagen i skolan

Idag var det första dagen i skolan för den här terminen. Så, nu har jag sagt det.
Alltså, jag har ingen inspiration. Jag vet inte vad jag ska blogga om för att det ska vara roligt att läsa. Jag frågade några (nämner inga naaamn, mohahaha) och fick förslaget om att jag skulle skriva om sniglar. Är det intressant? Hahaha.
Men inspirationen kommer säkert tillbaka och tills dess får det bli lite småtråkiga inlägg. Fast Nora-bilder hoppas jag på att ni aldrig tröttnar på, för dem lär ni få se mycket av. Min privatmodell. Har funderat på ett såntdär "blabla saker ni inte visste om mig" och har några finaa grejer där, men det är så tråkigt. Har redan gjort det typ 2 gånger. Men ni älskar ju mig, så vem vet, de kanske kommer upp på bloggen ändå ;)
Jag är hungrig, jag hoppas på att Nora och mamma kan köpa hem indisk mat. Det är mums serrni!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vem var det som tipsade om sniglar? Den personen måste ju vara heltokig... Hehehe... Aldrig hört på maken till sådana tokerier!

2012-01-11 @ 20:19:59
URL: http://oidentifierad.devote.se
Postat av: moa

det spelar ingen roll vad du bloggar om, de är roligt även om du inte märker det själv ! :D

2012-01-12 @ 17:24:43
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

fin bild! :)

2012-01-16 @ 19:29:26
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0