Den 23 september tvåtusenelva

Alltså, när jag ska skriva om min dag i bilder och så, så blir bildtexterna skitdumma. Det ser ut som dem tillhör en annan bild, men så att ni vet: Bildtesterna är UNDER bilden som den hör till!
Vad gjorde jag igår då?
Jo,
jag & carro hängde med lelle hem efter skolan, här tar vi fjortiskort
vi upptäckte också att det i början av vår promenad var sommar och att det i slutet var höst
det var blåsigt
då fick lelle bråttom hem för att hon ville förstöra kylskåpshandtaget innan det var försent
sedan var det dags för köttbullarnas stekning, vi hade makaroner till
efter maten måste man ju ha efterrätt, men vi hade ingen aning om hur vi skulle blanda allt...
då var det någon som tipsade om kokbok
då slängde vi in allt i kokboken och så blev det som bilden ovan, fantastiskt
dagen avslutades på en lekpark, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0