Mammas promovering

Ulla-Karin busig på bild 2
jag hann inte ta kort innan jag började äta...
väldigt osammanhängande bilder, men men :)
kvällsunderhållning
..och vår äääääääääääälskade utbildningminister! heheehheheeeeeeeeeeee
*
*
*
Ja. Många undrar nog vad en promovering är. Jag bloggade om mammas disputation för ett tag sen, och promoveringen är en fortsättning på det. Tror jag haha. Vi gick på en ceremoni och doktorerna (inte sådana som man får sprutor av, utan typ forskare) fick diplom och sånt. Och sen åt vi en jättefin middag och sen fick man dansa vals, typ :)
Minnesvärd kväll.

Kommentarer
Postat av: Nora

uuuusch hatar bilderna när hela min klänning är med, klistras ju fasen på kroppen :oo

2011-10-23 @ 16:50:55
URL: http://bohlinarens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fina ni var! :)

2011-10-23 @ 20:52:29
Postat av: Malin

Vilka fina bilder på er!!! <3

2011-10-24 @ 09:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0