Slut på lovet

Mitt lov har varit... slappt. Har inte ens orkat blogga. Illa, eller hur?
Men jag har ändå fått gjort några roliga saker. Jag har tillexempel bowlat, käkat thai och hyrt film med familjen Krus, shoppat för mammas peeengar, tränat i volvoaero-hallen, kört gokart med några av mina vänner, varit hos mina kusiner och käkat middag och självklart: SOVIT.
Jag började fota det som jag köpte men jag orkade för att det blev inge bra, så det här köpte jag för er som är nyfikna:
- Jumpsuit! Blå och fin och gosig är den! Dock spillde jag sås på den första dan.. Hej jag heter Maja osv.
- Svarta jeans
- 2 par strumpbyxor, svarta och röda
- Tights
- Ett stycke randigt linne
- UV-filter till det nya objektivet
- Deodoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Så ja, mitt lov har varit riktigt skönt. Jag har bara chillaxat hela veckan! Ingen bild idag dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0