Mina två senaste dagar i bilder

Mina senaste två dagar har jag spenderat med Snutten, här nedanför ser ni hur han ser ut:
Är jag så övertygande så att ni tror mig? Kul! Självklart var jag med Moa och Alva. Förövrigt var Snutten med oss. Han visade sin lycka genom att slickas i ansiktet, we like! Nööööt.
Här har vi ett stycke Moa. Första bilden är hon duktig. Andra bilden är bara tagen för att hon ville visa sitt fina förkläde med Nalle Puh på:
Det här är Alva, hon fick vara kvällens BOSS. Gjorde man något var man tvungen att fråga bossen innan:
Vi (läs: JAG) gjorde köttfärs!
Så här såg det ut när vi hade lagt upp det. Mos (inte alls pulver, vi gjorde hemlagat. not) och köttfärsås!
Till efterrätt blev det fruktsallad (med läskiga granatäpplekärnor), chokladpudding och grädde!
Vi kom på efter maten att vi aldrig hade tänt ett tomtebloss själva förut. Så vi gjorde det. Liksom "been there, done that"
Dagen efter skulle vi till IKEA. Här försöker jag och Alva ta en fjårtisbild, lyckas dock inte så bra. Såg vi efter.
Moa kollade oerhört förbryllat på oss. (som om det var VI som var konstiga).
Sedan tog jag och Alva en jättelyckad bild på oss. Så stolt. Främst för att jag har världens finaste mun ♥
Hejdå från oss alla (jag, moa och alva) till er alla! (några fjuttiga läsare)

Kommentarer
Postat av: Nora

HAHAHAHAHAHAA VAD DU ÄR ROLIG SYSTRAMI! inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥♥♥

2011-12-30 @ 00:17:45
URL: http://bohlinarens.blogg.se/
Postat av: Moa

haha tönt ;)

tack för dagarna :D

2011-12-30 @ 16:00:26
Postat av: ANTÅN

vanlig kötfers är gåt, utan kryddor lix

2012-01-16 @ 11:54:50
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0