Meningsfullt

Jag måste plugga. Men jag orkar inte. Istället har jag:
1. Övningskört, från stan och hem :D
2. Ätit
3. Kollat bloglovin och facebook
4. Gjort nesquick mojimoj i kaffemaskinen
Och nu håller jag på att blogga och vispa grädde till min mojimoj-nesquick-grej!
Ja, vad gör man inte för att slippa plugga?
Har typ, två inlämningar och två prov. Och varje grej är uppdelat på 4 dagar. De fyra dagar vi har kvar i skolan. Alltså ingen julslappskola för mig och min klass inte!
Åh, det tar så himla långt tid att vispa grädde. Kan bero på min minivisp. Vem vet.
Iallafall, bildfritt inlägg, så ja. Tråkmåns är jag! :D

Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

kul att vispa grädde osv :D:;:D:D:D:DD::D:D::D:D

2011-12-15 @ 19:55:55
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

2011-12-17 @ 16:41:23
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0