Hemma från Färgelanda

Nu är jag hemma efter cupen i färgelanda! Jag tycker att det gick jättebra (själva fotbollen) även fast vi förlorade 3 matcher. För vi vann faktiskt en och de andra lagen var jätteduktiga! Dessutom var det en tjej i något av de andra lagen som spelar i landslaget, hehe..
Jaja, far min fick låna min kamera för att fota vårt lag, dock blev de inte så många så jag knäppte några kort mellan matcherna. Här har ni några kort, säg till om jag ska ta bort något (man blir ju inte alltid jättefin på kort när man spelar fotboll..)

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: antingen i photoshop cs5 eller makeagif.com :D

2011-08-16 @ 22:12:00
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0